Ce trucuri folosesc clienţii fără bani în cluburile de fiţe pentru a părea bogaţi

0

O serie de trucuri sunt folosite de cei care vor să se numere printre clienţii cluburilor de fiţe, deşi nu au bani pentru a face regulat consumaţie.

În primul rând, încălzirea se face dinainte de a ieşi în club. Câteva pahare de băutură te aduc într-o stare euforică, numai bună de distracţie, de la care nu trebuie să mai consumi mult – nici alcool, deci nici bani. În club, un truc des folosit este să comanzi o băutură ieftină de care să tragi toată noaptea. Sau o băutură ieftină, de exemplu un Prosecco oarecare, care să-ţi fie adusă la masă cu artificii, ca să fie considerată scumpă; asta se obţine cu un bacşiş strecurat personalului.

Pentru o comandă mai consistentă, băutura îţi este livrată la masă – la cerere – cu roaba plină de gheaţă, pe post de frapieră.  Şampania festivă poate fi şi închiriată, tot cu un bacşiş lăsat barmanului şi/sau ospătarului. Contează momentul aducerii sticlei cu artificii, lumea filmează, pui pe Facebook, faci un selfie, apoi o laşi „la rece“, iar lumea din jur nu mai ştie ce bei, de fapt.

După ce termini sticla de băutură, să zicem de apă, conţinutul poate fi înlocuit de apa luată de la robinetul de la baie – San Robineto, cum este numită în argoul de club. Nimeni nu ştie că acolo nu e Evian sau Perrier. Tot pentru imagine, băieţii cumpără de la ateliere de brichete şi chei, brelocuri cu marca Audi, Mercedes, BMW, Porsche etc.

Pus pe masă la vedere sau învârtit în degete, brelocul „de firmă“ poate arăta că eşti proprietarul unui bolid, deşi nu vei putea conduce pe nimeni acasă cu o astfel de maşină. „A venit unul şi-mi arăta cu cheia de la maşină ce băutură vrea. Mi-a zis: ‚Dă-mi un ZUP’. Un ce? Voia să bea 7Up. Pun pariu că amărăşteanul avea stomacul gol şi pleca acasă cu metroul, la 5 dimineaţa. Dar îmi flutura mie cheia sub nas“, relatează un barman dintr-un club de fiţe bucureştean.

Face impresie şi scuza că ai maşina în service, iar reprezentanţa auto ţi-a dat o maşină „mai slabă“ pentru uz temporar, pentru că n-aveau alta ca a ta. Negocierile de afaceri imaginare în care se aduc în discuţie sume cu multe zerouri se poartă la telefon.  Maşini scumpe obişnuiau să-şi cumpere şi cei care lucrau într-un club de top, numai din bacşişuri. „Se lăsa şpagă la greu, adunai mii de euro.

Acum, de când a intrat ANAF-ul peste noi, nu mai e ca înainte“, regretă barmanul. ANAF-ul a fost prezent pe litoral în fiecare zi din minivacanţa de 1 Mai, de la Mamaia Nord la Vama Veche. Din estimările mondenilor autohtoni, 1% din clientelă îl reprezintă străinii cu bani în căutare de locuri noi, exotice şi senzaţii tari.

Pentru ei contează mai mult afterparty-ul, petrecerea privată de după petrecerea din club, aşa-intitulatele „petreceri exclusiviste“. „Sunt cu de toate, ca şaorma. Străinii cu bani consumă dublu cât tot restul clienţilor care vor să apară şi ei în poze“, spune un obişnuit al cluburilor de noapte, unde o Cola mică de 0,33 ml costă 15 lei minimum, iar o şampanie are un preţ minim de 500 lei.

Sunt destui străini care aplică aceeaşi tehnică ştiută a mimării luxului în cluburile din România. „Sunt nişte pârliţi care vin să se lipească de ceva. Doi italieni au fost prinşi la furat acu’ două nopţi în Mamaia, au luat unui român lănţişorul de la gât“, dau exemplu cunoscătorii vieţii de noapte de pe litoral. Cine are bani foarte mulţi merge în locurile faimoase din lume, ca Saint Tropez sau Ibiza.  PR-ul contează foarte mult în industria distracţiei, iar notele de plată uriaşe vehiculate fac parte din acţiunea de promovare. Serviciu contra serviciu, consum de bani daţi îndărăt – nimic nou sub lună.

Sursa:Avevarul

Get real time updates directly on you device, subscribe now.