Social-Juridic

Sfaturi pentru prepararea rapidă a meselor sănătoase! Mancaruri usoare.

prepararea rapidă a meselor sănătoase

  Pregătirea rapidă a meselor sănătoase nu trebuie să ţină neapărat de domeniul fantasticului. Puteți să vă bucuraţie de o nutriţie echilibrată, creându-vă propriul plan de mese, făcând cumpărături din timp pentru ingredientele necesare și folosindu-vă de weekend-uri în avantajul vostru. Creaţi mic dejunuri şi prânzuri pe care le puteţi lua oriunde, ori cine ușoare şi saţioase, urmând aceste sfaturi!

Puneţi la punct un plan alimentar. Realizarea în avans a unui plan alimentar săptămânal cu ceea ce veți mânca reprezintă primul şi cel mai important pas. Cu acesta, veți avea mai multe șanse de a mânca alimente sănătoase, chiar dacă sunteți în continuă mișcare. Stați de vorbă cu familia o dată pe săptămână și faceți un plan pentru ceea ce veți mânca la fiecare masă pe parcursul zilelor următoare. idei de cina rapida

prepararea rapidă a meselor sănătoase

Creați o listă de cumpărături. Odată ce ați pus la punct planul alimentar săptămânal, va trebui să faceți o listă de cumpărături. Treceţi prin toate reţetele pe care le veţi face și puneţi pe hârtie toate ingredientele de care aveți nevoie. Însă, înainte de a pleca la cumpărături, aruncaţi o privire în cămară, frigider și congelator pentru a vedea ce ingrediente aveți deja la dispoziție. pranzuri sanatoase

 

Abonament la … raionul de fructe şi legume. Aprovizionarea constantă a bucătăriei cu fructe şi legume este una dintre cele mai importante părți ale pregătirii cu succes a meselor sănătoase. Alegeți o zi din săptămână în care să faceţi aceste cumpărături, pentru a fi siguri că aveţi la îndemână permanent alimente proaspete, şi nu procesate ori semipreparate. cina sanatoasa

În alimentaţia raţională, cu o hrană sănătoasă, se recomandă cât mai multe legume nefierte, salate uşor asimilabile cu morcov, salată verde, spanac, ţelină, ridichi, varză, conopidă, mărar, pătrunjel, fasole păstăi, mazăre, soia, tomate, castraveţi, ceapă, usturoi, praz, ardei, asmăţui, ciuperci. Printre fructele cu mare eficacitate în păstrarea tinereţii ţesuturilor un loc aparte revine merelor, consumate în stare crudă, coapte, compot, sucuri sau siropuri. idei pranz rapid

Pregătiri din weekend. Ştim că la sfârşitul unei zile de muncă ultimul lucru de care mai aveţi chef este să intraţi în bucătărie să gătiţi, motiv pentru care vă mulţumiţi cu ceva rapid, în marea majoritate a cazurilor un fast-food. Iar dacă seara nu există chef, dimineaţa nu este timp. De ajutor ar fi să vă folosiţi de timpul liber din weekend – ori preparaţi mancare în cantităţi mai mari (pe care o şi puteţi congela, dacă vă este teamă ca nu va rezista mai mult de una-două zile), fie măcar tăiaţi şi pregătiţi alimentele pe care le veţi folosi la preparea mâncărurilor în zilele ce urmează. pranz sanatos pentru slabit

Smoothie, un mic dejun rapid şi sănătos. Smoothie este o băutură preparată din fructe sau legume proaspete, pasate, reci, uneori îndulcite. Pe lângă consistenţa cremoasă, gustul delicios şi rapiditatea preparării, acest mic dejun este şi foarte sănătos. De exemplu, puteţi face un smoothie verde, plin de fibre din 2 legături de spanac, 1 castravete, ţelină după gust, pătrunjel, mentă, 2 morcovi, 2 mere verzi şi lămâie, date printr-un blender. Băutura se poate consuma pe loc sau în drum spre locul de muncă, dacă o transportaţi într-un recipient de băut. Pentru sezonul rece, înlocuiţi această variantă cu una formată din fructe bogate în vitamin C – 1 portocală decojită, câteva feliuţe de lâmăie cu tot cu coajă, graprefruit după gust, căpşuni sau zmeură congelată. Pe internet găsiţi tot felul de reţete şi, de ce nu, vă puteţi face chiar voi propriile combinaţii în funcţie de preferinţe.